Základní škola Český Krumlov, Za Nádražím 222
Učební osnovy
9. ročník
Hudební výchova
Vokální činnosti
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
· legato, brumendo, dynamika, zpěv na dechové opoře
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
VÝCHOVA K MYŠLENÍ V EVROPSKÝCH A GLOBÁLNÍCH SOUVISLOSTECH
Evropa a svět nás zajímá
|
Instrumentální činnosti
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
· hra na hudební nástroje
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Rozvoj schopností poznávání
|
Hudebně pohybové činnosti
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
· pohybový doprovod znějící hudby
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Kooperace a kompetice
|
Poslechové činnosti
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
· analýza hudební skladby
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
MEDIÁLNÍ VÝCHOVA
Fungování a vliv médií ve společnosti
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Rozvoj schopností poznávání
|
Český jazyk a literatura 9. ročník Přehled slohových útvarů Informatika 9. ročník Internet a zpracování informací Dějepis 9. ročník Studená válka |
Výtvarná výchova 9. ročník Svět fantazie Mediální výchova 9. ročník Manipulace Mediální výchova 9. ročník Události a jejich zpracování Český jazyk a literatura 9. ročník Literatura 20. století a současnosti |
Klíčové kompetence
Kompetence k učení
- 9. Ovlivňuje postup výuky a učení tak, aby pro něj byly přínosné, aktivně žádá objasnění problému, zajímá se o alternativní zdroje informací.
- 9. Aktivně využívá různé zdroje informací, vyhodnotí a obhájí, který z použitých zdrojů je pro danou situaci nejvhodnější.
Kompetence komunikativní
- 9. K získání a výměně informací účelně využije různé informační a komunikační prostředky a technologie, podle situace vybere a použije takový informační a komunikační prostředek nebo technologii, která nejlépe vyhovuje situaci a okolnostem.