Základní škola Český Krumlov, Za Nádražím 222
Učební osnovy
7. ročník
Zeměpis
AfrikaDotace učebního bloku:
15
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Poloha
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
MEDIÁLNÍ VÝCHOVA
Kritické čtení a vnímání mediálních sdělení
ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Lidské aktivity a problémy životního prostředí
Základní podmínky života
Ekosystémy
MULTIKULTURNÍ VÝCHOVA
Princip sociálního smíru a solidarity
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Kreativita
Řešení problémů a rozhodovací dovednosti
Poznávání lidí
Rozvoj schopností poznávání
|
Přírodopis 6. ročník Říše rostlin - vyšší rostliny Přírodopis 7. ročník Obratlovci |
Dějepis 7. ročník Nové obzory 15.-16. století Přírodopis 7. ročník Obratlovci Přírodopis 7. ročník Bezobratlí živočichové Přírodopis 6. ročník Říše rostlin - nižší rostliny |
AustrálieDotace učebního bloku:
15
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Vodstvo
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
MEDIÁLNÍ VÝCHOVA
Kritické čtení a vnímání mediálních sdělení
ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Lidské aktivity a problémy životního prostředí
Ekosystémy
Základní podmínky života
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Rozvoj schopností poznávání
Poznávání lidí
Řešení problémů a rozhodovací dovednosti
Kreativita
|
Přírodopis 6. ročník Říše rostlin - vyšší rostliny Přírodopis 7. ročník Obratlovci |
Konverzace v anglickém jazyce 7. ročník Země, ve které žiji Konverzace v anglickém jazyce 9. ročník Kultura Přírodopis 7. ročník Obratlovci Anglický jazyk 7. ročník Země, ve které žiji |
OceánieDotace učebního bloku:
15
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Poloha,vznik a složení
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
MEDIÁLNÍ VÝCHOVA
Kritické čtení a vnímání mediálních sdělení
ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Základní podmínky života
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Kreativita
Řešení problémů a rozhodovací dovednosti
Poznávání lidí
Rozvoj schopností poznávání
|
AmerikaDotace učebního bloku:
15
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Poloha
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Lidské aktivity a problémy životního prostředí
Základní podmínky života
MULTIKULTURNÍ VÝCHOVA
Multikulturalita
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Kreativita
Řešení problémů a rozhodovací dovednosti
Poznávání lidí
Rozvoj schopností poznávání
|
Přírodopis 6. ročník Říše rostlin - vyšší rostliny Přírodopis 7. ročník Obratlovci |
Konverzace v anglickém jazyce 7. ročník Země, ve které žiji Konverzace v anglickém jazyce 9. ročník Kultura Dějepis 7. ročník Nové obzory 15.-16. století Přírodopis 7. ročník Obratlovci Anglický jazyk 7. ročník Země, ve které žiji |
AsieDotace učebního bloku:
12
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Poloha
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
MEDIÁLNÍ VÝCHOVA
Kritické čtení a vnímání mediálních sdělení
ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Lidské aktivity a problémy životního prostředí
Základní podmínky života
MULTIKULTURNÍ VÝCHOVA
Multikulturalita
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Kreativita
Řešení problémů a rozhodovací dovednosti
Poznávání lidí
Rozvoj schopností poznávání
|
Přírodopis 6. ročník Říše rostlin - vyšší rostliny Přírodopis 7. ročník Obratlovci |
Dějepis 7. ročník Nové obzory 15.-16. století Dějepis 7. ročník Velké říše raného středověku Přírodopis 7. ročník Obratlovci |
Klíčové kompetence
Kompetence k učení
- 7. Volí vhodné způsoby učení, v případě potřeby požádá o pomoc učitele.
- 7. Využívá různé zdroje informací, porovnává je podle důležitosti a vypracuje zadaný úkol.
Kompetence komunikativní
- 7. K získání a výměně informací účelně využije různé zdroje.
- 7. Vyjadřuje se tak, aby mu ostatní rozuměli, používá pro to jednoznačná a výstižná pojmenování.
- 7. Mluví výrazně, aby sdělil smysl.
Kompetence sociální a personální
- 7. Rozdělí si ve skupině části úkolu a přijme svou část, včetně zodpovědnosti za její plnění.
- 7. Respektuje pravidla spolupráce ve skupině, neprosazuje svůj názor na úkor jiných, ocení úspěch druhých, při řešení situací se vcítí do jejich role, poučí se z chyb a raduje se ze společného úspěchu.