Základní škola Český Krumlov, Za Nádražím 222
Učební osnovy
9. ročník
Zeměpis
Poloha,státní hranice a postavení České republiky ve světěDotace učebního bloku:
11
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Poloha a rozloha |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
Mediální výchova 9. ročník Manipulace Mediální výchova 9. ročník Různé zdroje informací Mediální výchova 9. ročník Práce s informacemi Mediální výchova 9. ročník Události a jejich zpracování Výchova k občanství 9. ročník Země - náš domov |
Přírodní poměry v České republiceDotace učebního bloku:
11
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Nerostné suroviny
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
Přírodopis 9. ročník Ekologie Přírodopis 9. ročník Půda |
Průmysl v České republiceDotace učebního bloku:
11
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Těžební a energetický
|
Zemědělství v České republiceDotace učebního bloku:
11
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák: |
Zemědělství
|
Doprava, spoje, cestovní ruch, zahraniční obchodDotace učebního bloku:
10
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Doprava
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
Mediální výchova 9. ročník Manipulace Mediální výchova 9. ročník Různé zdroje informací Mediální výchova 9. ročník Práce s informacemi Mediální výchova 9. ročník Události a jejich zpracování |
Kraje České republikyDotace učebního bloku:
18
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
Informatika 8. ročník Prezentace |
Výtvarná výchova 9. ročník Dějiny výtvarného umění Mediální výchova 9. ročník Události a jejich zpracování |
Společenská a hospodářské prostředí ve světě
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Obyvatelstvo |
Klíčové kompetence
Kompetence k učení
- 9. Aktivně využívá různé zdroje informací, vyhodnotí a obhájí, který z použitých zdrojů je pro danou situaci nejvhodnější. Pro své učení si samostatně zvolí cíle podle vlastních priorit (např. budoucí studium), přijme zodpovědnost za svou volbu.
Kompetence komunikativní
- 9. Mluví výrazně, aby sdělil smysl, tempo přizpůsobuje adresátovi i obsahu, ovládá mimiku i gesta.
Kompetence občanské
- 9. Pravidla potřebná pro danou situaci v případě potřeby sám navrhuje, dokáže je vytvářet; ve sporu se dovolává pravidel.