Základní škola Český Krumlov, Za Nádražím 222
Učební osnovy
9. ročník
Hudební výchova
Vokální činnosti
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
|
Instrumentální činnosti
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
· hra na hudební nástroje |
Hudebně pohybové činnosti
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
· pohybový doprovod znějící hudby |
Poslechové činnosti
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
· analýza hudební skladby |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
Český jazyk a literatura 9. ročník Komunikační a slohová výchova Informatika 9. ročník Internet a zpracování informací Dějepis 9. ročník Studená válka |
Výtvarná výchova 9. ročník Svět fantazie Mediální výchova 9. ročník Manipulace Mediální výchova 9. ročník Události a jejich zpracování Český jazyk a literatura 9. ročník Literární výchova |
Klíčové kompetence
Kompetence k učení
- 9. Ovlivňuje postup výuky a učení tak, aby pro něj byly přínosné, aktivně žádá objasnění problému, zajímá se o alternativní zdroje informací.
- 9. Aktivně využívá různé zdroje informací, vyhodnotí a obhájí, který z použitých zdrojů je pro danou situaci nejvhodnější. Pro své učení si samostatně zvolí cíle podle vlastních priorit (např. budoucí studium), přijme zodpovědnost za svou volbu.