Základní škola Český Krumlov, Za Nádražím 222
Učební osnovy
6. ročník
Anglický jazyk
RodinaDotace učebního bloku:
24
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Procvičení a rozšíření slovní zásoby k tématickým okruhům - rodina (názvy členů rodiny, popis vzhledu), domov a koníčky
Práce se slovníkem, spelling
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
Výchova k občanství 6. ročník Rodina |
Český jazyk a literatura 6. ročník Komunikační a slohová výchova |
Můj světDotace učebního bloku:
24
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Rozšíření a procvičení slovní zásoby k tematickým okruhům - škola (popis školy, školního rozvrhu), volný čas, sport, domácí mazlíčci Sloveso have got Reálie VB - školní systém ve VB |
Můj denDotace učebního bloku:
36
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Rozvíjíme slovní zásobu týkající se domova, rodiny, školy a volnočasových aktivit Kolik je hodin? - určování času |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
Český jazyk a literatura 6. ročník Komunikační a slohová výchova Výchova k občanství 6. ročník Život ve škole |
Český jazyk a literatura 6. ročník Komunikační a slohová výchova |
Místo,kde žijiDotace učebního bloku:
24
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Procvičujeme a rozšiřujeme si slovní zásobu k tematickým okruhům - dům, byt (názvy místností, druh nábytku), místa a budovy ve městě
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
Český jazyk a literatura 6. ročník Komunikační a slohová výchova |
Český jazyk a literatura 6. ročník Jazyková výchova Český jazyk a literatura 6. ročník Komunikační a slohová výchova |
LidéDotace učebního bloku:
36
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Procvičujeme slovní zásobu týkající se popisu vzhledu člověka, názvy oblečení, učíme se základní fráze při nakupování Přítomný čas průběhový a jeho kombinace s prostým |
Klíčové kompetence
Kompetence k učení
- 9. Aktivně využívá poznatky a dovednosti jednoho předmětu i v jiných předmětech, při studiu a v běžném životě.
- 9. Využívá různé zdroje informací, porovnává je podle důležitosti a vypracuje zadaný úkol.
Kompetence sociální a personální
- 5. Dodržuje zásady slušného a společenského chování, vhodně a taktně jedná přiměřeně situaci.