Základní škola Český Krumlov, Za Nádražím 222
Učební osnovy
3. ročník
Anglický jazyk
Úvod do učiva
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Slovní zásoba |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Komunikace
Rozvoj schopností poznávání
|
Matematika 3. ročník Čísla a početní operace do 1 000 |
Moje třída
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Slovní zásoba
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Komunikace
Rozvoj schopností poznávání
|
Moje rodina
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Slovní zásoba |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Kooperace a kompetice
Komunikace
Mezilidské vztahy
Seberegulace a sebeorganizace
Sebepoznání a sebepojetí
Poznávání lidí
Rozvoj schopností poznávání
|
Prvouka 3. ročník Lidé kolem nás Výtvarná výchova 3. ročník Svět, ve kterém žijeme |
Prvouka 3. ročník Lidé kolem nás |
Já a moji přátelé
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Slovní zásoba |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
VÝCHOVA DEMOKRATICKÉHO OBČANA
Občanská společnost a škola
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Kooperace a kompetice
Komunikace
Mezilidské vztahy
Seberegulace a sebeorganizace
Rozvoj schopností poznávání
Poznávání lidí
Sebepoznání a sebepojetí
|
Můj domácí mazlíček
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Slovní zásoba
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Kooperace a kompetice
Komunikace
Kreativita
Seberegulace a sebeorganizace
Sebepoznání a sebepojetí
Rozvoj schopností poznávání
|
Český jazyk a literatura 3. ročník komunikační a slohová výchova |
Přírodověda 4. ročník rozmanitost přírody |
Klíčové kompetence
Kompetence k učení
- 3. Pod vedením uč. se seznamuje s různými způsoby učení.
- 3. Dodržuje zavedený režim třídy při učení, rozvrhne si práci a odpočinek.
- 3. Aktivně zasahuje do výuky, při nejasnostech požádá o vysvětlení či doplnění informací.
- 3. S pomocí uplatňuje získané informace v životě (přečte text, spočítá cenu nákupu…).
- 3. Vyhledá pomoc, pokud ji potřebuje, učí se pracovat s chybou.
- 3. Při vypracování úkolu dodržuje předem daná kriteria (úprava, rozsah, správnost…).
- 3. Jednoduše popíše, jak pracoval na svém úkolu, hodnotí postup i výsledek své práce
- 3. S pomocí dospělého se učí dojít k cíli plněním dílčích kroků.
- 3. Pracuje s předanou informací, vyhledává doplňující informace v jednom zdroji (např. encyklopedie).
Kompetence k řešení problémů
- 3. Vyhledá potřebné informace v jednom zdroji.
Kompetence komunikativní
- 3. Přihlásí se o slovo, řídí se pravidly diskuse, která si se skupinou dohodl.
Kompetence sociální a personální
- 3. Pod vedením spoluvytváří a respektuje pravidla práce ve skupině.
- 3. Dodržuje pravidla ve skupině.
- 3. Nabízí svou pomoc v případě potřeby - ochotně vyhoví při žádosti o pomoc.
- 3. Zeptá se a poradí se s dospělými.
Kompetence občanské
- 3. Vyslechne názor druhých až do konce, neposmívá se
Kompetence pracovní
- 3. Naplánuje s pomocí učitele postup vedoucí ke splnění úkolu, učí se efektivně využít čas.
Žáci sestaví fenologický kalendář s pomocí učitele, s pomocí učitele se podílejí na plnění úkolu -"zabezpečení prodeje výrobků na vánočním jarmarku" (rozdělení rolí - kdo bude vyrábět, nabízet, prodávat...); navrhnou plán činností v den vánočního jarmarku.
- 3. S pomocí učitele nebo spolužáků zhodnotí práci vlastní i ostatních.
- 3. Snaží se najít příčiny úspěchu a neúspěchu.