Základní škola Český Krumlov, Za Nádražím 222
Učební osnovy
6. ročník
Matematika
Desetinná čísla
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
• Desetinná čísla a desítková soustava |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
Fyzika 6. ročník Měření délky Fyzika 6. ročník Měření objemu tělesa Fyzika 6. ročník Měření hmotnosti tělesa Fyzika 6. ročník Měření času |
Praktické činnosti 6. ročník Práce s kovem Praktické činnosti 6. ročník Práce se dřevem |
Dělitelnost přirozených čísel
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
• Násobek, dělitel
|
Jednoduché rovnice
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
• řešení jednoduchých rovnic
|
Úhel
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
• Pojem úhlu
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
Zeměpis 6. ročník Kartografie a geografické informace |
čtverec a obdélník
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
• Obsah a obvod čtverce a obdélníka (opakování)
|
Osová souměrnost
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
• Osová souměrnost |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
Praktické činnosti 6. ročník Práce s plastem Praktické činnosti 6. ročník Práce s kovem Praktické činnosti 6. ročník Práce se dřevem |
Trojúhelník
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
• Pojem trojúhelníka, druhy trojúhelníků
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
Dějepis 6. ročník Starověké Řecko a Řím |
Krychle a kvádr
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
• Krychle a kvádr |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
Výtvarná výchova 6. ročník Kresba Dějepis 6. ročník Nejstarší starověké státy |
Klíčové kompetence
Kompetence k učení
- 9. Aktivně vstupuje do výuky, hledá souvislosti mezi novými a již osvojenými poznatky a doplňuje si informace z dalších zdrojů.
- 9. Aktivně využívá poznatky a dovednosti jednoho předmětu i v jiných předmětech, při studiu a v běžném životě.
- 9. Využívá různé zdroje informací, porovnává je podle důležitosti a vypracuje zadaný úkol.
Kompetence sociální a personální
- 5. Dodržuje zásady slušného a společenského chování, vhodně a taktně jedná přiměřeně situaci.
- 5. Ovládá své emoce, naslouchat druhým, uznat své chyby a říci i nepříjemné věci slušně.