Základní škola Český Krumlov, Za Nádražím 222
Učební osnovy
6. ročník
Informatika
Bezpečnost na internetu a práce v síti
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Desatero pro žáky a pro rodiče |
||||||||||
Komentář | |||||||||||
Přihlášení do IS školy |
Počítače a operační systém
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Obsluha osobního počítače a periferií |
||||||||||
Komentář | |||||||||||
Funkce operačního systému |
Práce s daty
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
práce v textovém editoru práce s daty v tabulce |
Proč se učit psát všemi deseti
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- odlišnosti psaní: ruční / psací stroj / klávesnice PC
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Rozvoj schopností poznávání
|
Zásady ergonomie
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- rizikové faktory psaní na klávesnici PC
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Rozvoj schopností poznávání
ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Lidské aktivity a problémy životního prostředí
MEDIÁLNÍ VÝCHOVA
Tvorba mediálního sdělení
|
Orientace na klávesnici
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- části klávesnice - numerická klávesnice |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Rozvoj schopností poznávání
Sebepoznání a sebepojetí
Seberegulace a sebeorganizace
Psychohygiena
|
Základní prstoklad
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- alfanumerická klávesnice |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Rozvoj schopností poznávání
Sebepoznání a sebepojetí
Seberegulace a sebeorganizace
Psychohygiena
Řešení problémů a rozhodovací dovednosti
|
Psaní v textovém editoru
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- aplikace dovedností při psaní v textovém editoru (TE) |