Základní škola Český Krumlov, Za Nádražím 222
Učební osnovy
7. ročník
Přírodopis
Bezobratlí živočichovéDotace učebního bloku:
36
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- stavba a funkce jednotlivých částí těla u vybraných skupin živočichů - vybraní zástupci jednotlivých skupin živočichů - projevy chování živočichů - rozšíření, význam a ochrana živočichů |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
Zeměpis 7. ročník Afrika |
Konverzace v anglickém jazyce 7. ročník Svět zvířat Anglický jazyk 7. ročník Svět zvířat |
ObratlovciDotace učebního bloku:
36
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- stavba a funkce jednotlivých částí těla u vybraných skupin živočichů - vybraní zástupci jednotlivých skupin živočichů - projevy chování živočichů - rozšíření, význam a ochrana živočichů |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
Zeměpis 6. ročník Biosféra Zeměpis 6. ročník Arktida a Antarktida Zeměpis 7. ročník Afrika Zeměpis 7. ročník Austrálie Zeměpis 7. ročník Amerika Zeměpis 7. ročník Asie |
Konverzace v anglickém jazyce 7. ročník Svět zvířat Zeměpis 7. ročník Asie Zeměpis 7. ročník Amerika Zeměpis 7. ročník Austrálie Zeměpis 6. ročník Arktida a Antarktida Zeměpis 7. ročník Afrika Zeměpis 6. ročník Biosféra Anglický jazyk 7. ročník Svět zvířat |
Biologická olympiáda
Kategorie 6. - 7. ročník Školní kolo, okresní kolo a krajské kolo biologické olympiády pro zájemce. Adresa: www.biologickaolympiada.cz Školní kolo - poznávačka a test Okresní kolo - vstupní úkol, laboratorní úkol a teorie Krajské kolo - laboratorní úkol a teorie
Klíčové kompetence
Kompetence k učení
- 9. Aktivně vstupuje do výuky, hledá souvislosti mezi novými a již osvojenými poznatky a doplňuje si informace z dalších zdrojů.
- 9. Aktivně využívá poznatky a dovednosti jednoho předmětu i v jiných předmětech, při studiu a v běžném životě.
- 9. Hledá silné a slabé stránky své práce, poučí se z nezdaru, přijímá rady ke zlepšení i kritiku.
Kompetence sociální a personální
- 5. Dodržuje zásady slušného a společenského chování, vhodně a taktně jedná přiměřeně situaci.
- 5. Ovládá své emoce, naslouchat druhým, uznat své chyby a říci i nepříjemné věci slušně.
Kompetence občanské
- 9. Aktivně pomáhá slovem i činem potřebným spolužákům i lidem mimo školu.