Základní škola Český Krumlov, Za Nádražím 222
Učební osnovy
7. ročník
Informatika
Bezpečnost na internetu a v sítiDotace učebního bloku:
2
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Desatero pro žáky
|
||||||||||
Komentář | |||||||||||
podpora na informačním systému (webových stránkách) školy
prostřednictvím dětí jsou s bezpečností seznamováni i rodiče |
|||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
Výchova k občanství 6. ročník Život ve škole |
Počítače a operační systémDotace učebního bloku:
2
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Komponenty osobního počítače a periferie
|
Internet a zpracování informacíDotace učebního bloku:
4
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák: |
Vyhledávání a zpracování informací na internetu
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
Dějepis 7. ročník Nové obzory 15.-16. století Dějepis 7. ročník Český stát ve 14.-16. století Dějepis 7. ročník Vznik a vývoj českého státu do konce 13.století Dějepis 7. ročník Evropa v době rozvinutého středověku |
Bitmapová a vektorová grafikaDotace učebního bloku:
12
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Bitmapová grafika
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
Matematika 7. ročník Lichoběžník Matematika 7. ročník Rovnoběžníky Matematika 7. ročník Trojúhelník Fyzika 7. ročník Síla. Skládání sil Fyzika 7. ročník Pohyb tělesa |
Tvorba webových stránekDotace učebního bloku:
16
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
HTML jazyk
|
Klíčové kompetence
Kompetence k učení
- 9. Aktivně vstupuje do výuky, hledá souvislosti mezi novými a již osvojenými poznatky a doplňuje si informace z dalších zdrojů.
- 9. Aktivně využívá poznatky a dovednosti jednoho předmětu i v jiných předmětech, při studiu a v běžném životě.
- 9. Hledá silné a slabé stránky své práce, poučí se z nezdaru, přijímá rady ke zlepšení i kritiku.
- 9. Využívá různé zdroje informací, porovnává je podle důležitosti a vypracuje zadaný úkol.
Kompetence sociální a personální
- 5. Dodržuje zásady slušného a společenského chování, vhodně a taktně jedná přiměřeně situaci.
- 5. Ovládá své emoce, naslouchat druhým, uznat své chyby a říci i nepříjemné věci slušně.
Kompetence občanské
- 5. Respektuje pravidla ochrany ŽP (třídí odpady, šetří el. energií, vodou,...).