Základní škola Český Krumlov, Za Nádražím 222
Učební osnovy
7. ročník
Matematika
Racionální číslaDotace učebního bloku:
40
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
• čtení a zápis zlomku
|
Celá číslaDotace učebního bloku:
20
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
• Čtení a zápis celého čísla
|
ProcentaDotace učebního bloku:
16
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
• Pojem procenta
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
Chemie 8. ročník 2. Směsi |
Poměr, přímá a nepřímá úměrnostDotace učebního bloku:
30
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
• Poměr
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
Zeměpis 6. ročník Glóbus a mapa |
Výchova k občanství 7. ročník Majetek a vlastnictví |
TrojúhelníkDotace učebního bloku:
20
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
• Těžnice a výšky
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
Informatika 7. ročník Bitmapová a vektorová grafika |
Středová souměrnost
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
|
RovnoběžníkyDotace učebního bloku:
12
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
• Pojem čtyřúhelníku
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
Informatika 7. ročník Bitmapová a vektorová grafika |
LichoběžníkDotace učebního bloku:
6
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
• Pojem lichoběžníku
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
Informatika 7. ročník Bitmapová a vektorová grafika |
Klíčové kompetence
Kompetence k učení
- 9. Aktivně vstupuje do výuky, hledá souvislosti mezi novými a již osvojenými poznatky a doplňuje si informace z dalších zdrojů.
- 9. Aktivně využívá poznatky a dovednosti jednoho předmětu i v jiných předmětech, při studiu a v běžném životě.
- 9. Využívá různé zdroje informací, porovnává je podle důležitosti a vypracuje zadaný úkol.
Kompetence sociální a personální
- 5. Dodržuje zásady slušného a společenského chování, vhodně a taktně jedná přiměřeně situaci.
- 5. Ovládá své emoce, naslouchat druhým, uznat své chyby a říci i nepříjemné věci slušně.