Základní škola Český Krumlov, Za Nádražím 222
Učební osnovy
7. ročník
Anglický jazyk
Já a moje rodina
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Rozšiřujeme si slovní zásobu na téma já a moje rodina, škola a naše zájmy. Opakujeme názvy ročních období a měsíců v roce. Moje denní rutina, jak pomáhám doma rodičům, téma moje narozeniny a jak je obvykle slavím. Řadové číslovky a datumy |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
Český jazyk a literatura 7. ročník Komunikační a slohová výchova |
Svět zvířat
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Procvičujeme si slovní zásobu týkající se světa zvířat (názvy domácích zvířat a jejich mláďat, volně žijících zvířat, jejich popis a popis prostředí, ve kterém žijí, zajímavosti ze světa zvířat, moje oblíbené zvíře) Přítomný čas průběhový a jeho kombinace s přítomným časem prostým
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
Český jazyk a literatura 7. ročník Literární výchova Přírodopis 7. ročník Bezobratlí živočichové Přírodopis 7. ročník Obratlovci |
Prázdniny a cestování
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Učíme se slovní zásobu týkající se cestování - kam můžeme jet na dovolenou, způsoby dopravy, co vše potřebuji k cestování, problémy, kzeré nás mohou na cestě potkat Minulý čas prostý sloves pravidelných a nepravidelných |
Jídlo
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Rozšiřujeme si a procvičujeme slovní zásobu, která se vztahuje k tematickému okruhu jídlo, stravovací návyky a objednávka v restauraci
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
Výchova ke zdraví 7. ročník Změny v životě člověka Výchova ke zdraví 7. ročník Výživa, zdraví a hygiena Pracovní činnosti 7. ročník Příprava pokrmů |
Země, ve které žiji
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Tematickým okruhem, kterému se věnujeme a v rámci něhož procvičujeme příslušnou slovní zásobu, jsou reálie anglicky mluvících zemí v porovnání s reáliemi České republiky, město v kontrastu k přírodě a počasí Číslovky 0 - 1 000 000 Zabýváme se reáliemi VB a USA v porovnání s naší zemí
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
Výchova k občanství 7. ročník Člověk mezi lidmi Výchova k občanství 7. ročník Kultura Výchova k občanství 7. ročník Přírodní bohatství Zeměpis 7. ročník Austrálie Zeměpis 7. ročník Amerika |
Dějepis 7. ročník Český stát ve 14.-16. století Dějepis 7. ročník Vznik a vývoj českého státu do konce 13.století Výchova k občanství 7. ročník Přírodní bohatství Výchova k občanství 7. ročník Kultura Výchova k občanství 7. ročník Člověk mezi lidmi Český jazyk a literatura 7. ročník Jazyková výchova |
Volný čas
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Věnujeme se slovní zásobě k tematickým okruhům volný čas, kultura (kino, divadlo, hudba, knihy, žánry, ...), média (TV, noviny, radio, ...),
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
Český jazyk a literatura 7. ročník Komunikační a slohová výchova |
Klíčové kompetence
Kompetence k učení
- 9. Aktivně vstupuje do výuky, hledá souvislosti mezi novými a již osvojenými poznatky a doplňuje si informace z dalších zdrojů.
- 9. Aktivně využívá poznatky a dovednosti jednoho předmětu i v jiných předmětech, při studiu a v běžném životě.
- 9. Využívá různé zdroje informací, porovnává je podle důležitosti a vypracuje zadaný úkol.