Základní škola Český Krumlov, Za Nádražím 222
Učební osnovy
7. ročník
Německý jazyk
Uvedení
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Slovní zásoba |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
Matematika 3. ročník Čísla a početní operace do 1 000 |
|||||||||||
Metody | Postupy | Formy práce | |||||||||
frontální pokusy dle učiva a vybavení kabinetu
práce s informacemi
internet, encyklopedie, odborná literatura samostatné pozorování
skupinová práce
pracovní listy |
Osobní údaje
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Slovní zásoba Gramatika - časování pravidelných sloves |
Moje rodina
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Slovní zásoba |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
Prvouka 3. ročník Lidé kolem nás |
Moji přátelé
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Slovní zásoba |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
Matematika 4. ročník Závislosti, vztahy a práce s daty Matematika 4. ročník Čísla a početní operace do 1 000 000 Vlastivěda 4. ročník lidé a čas Vlastivěda 4. ročník místo, kde žijeme |
Škola
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Slovní zásoba - pojmy spojené se školou |
Klíčové kompetence
Kompetence k učení
- 9. Aktivně využívá poznatky a dovednosti jednoho předmětu i v jiných předmětech, při studiu a v běžném životě.
- 9. Využívá různé zdroje informací, porovnává je podle důležitosti a vypracuje zadaný úkol.
Kompetence komunikativní
- 9. Dává druhým lidem najevo, že jim naslouchá tím, že s nimi udržuje oční kontakt; svou mimikou dává najevo vstřícnost; verbálně i neverbálně dává najevo porozumění pro pocity druhého (přitakává).
Kompetence sociální a personální
- 5. Dodržuje zásady slušného a společenského chování, vhodně a taktně jedná přiměřeně situaci.