Základní škola Český Krumlov, Za Nádražím 222
Učební osnovy
1. ročník
Matematika
Čísla a početní operace do 20
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Přirozená čísla 1 - 20, číslo 0
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Řešení problémů a rozhodovací dovednosti
Sebepoznání a sebepojetí
Seberegulace a sebeorganizace
Kreativita
Komunikace
|
Prvouka 1. ročník Lidé a čas Pracovní činnosti 1. ročník konstrukční činnosti Pracovní činnosti 1. ročník práce s drobným materiálem |
Informatika 2. ročník 1. ovládání jednoduchého výukového SW |
Závislosti, vztahy a práce s daty
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Orientace v čase
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Komunikace
Mezilidské vztahy
Kreativita
Sebepoznání a sebepojetí
Řešení problémů a rozhodovací dovednosti
|
Český jazyk a literatura 1. ročník Literární výchova Český jazyk a literatura 1. ročník Komunikační výchova a sloh Prvouka 1. ročník Rozmanitost přírody Prvouka 1. ročník Lidé a čas Pracovní činnosti 1. ročník konstrukční činnosti Pracovní činnosti 1. ročník práce s drobným materiálem |
Geometrie v rovině a prostoru
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Geometrické tvary - čtverec, obdelník, kruh, trojúhelník
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Komunikace
Mezilidské vztahy
Kreativita
Sebepoznání a sebepojetí
Řešení problémů a rozhodovací dovednosti
|
Výtvarná výchova 1. ročník Svět fantazie Výtvarná výchova 1. ročník Svět, ve kterém žijeme Výtvarná výchova 1. ročník Člověk Výtvarná výchova 1. ročník Příroda a její proměny Pracovní činnosti 1. ročník práce s drobným materiálem Pracovní činnosti 1. ročník konstrukční činnosti |
Klíčové kompetence
Kompetence k učení
- 3. Pod vedením uč. se seznamuje s různými způsoby učení.
- 3. S pomocí dospělého se učí dojít k cíli plněním dílčích kroků.
Kompetence sociální a personální
- 3. Pozdraví, používá správné druhy pozdravů, rozlišuje tykání a vykání.
- 3. Požádá o to, co potřebuje.
- 3. Toleruje rozdílnosti (sociálně slabí, hendikepovaní, etnické skupiny, různé somatotypy, atd.)
- 3. Pod vedením spoluvytváří a respektuje pravidla práce ve skupině.
- 3. Zeptá se a poradí se s dospělými.
Kompetence občanské
- 3. S pomocí učitele řeší konfliktní situace, nezačíná útoky na druhé, ani se jich nezúčastní.
Kompetence pracovní
- 3. Učí se dodržovat bezpečnost práce a hygienu na pracovišti.