Základní škola Český Krumlov, Za Nádražím 222
Učební osnovy
8. ročník
Zeměpis
EvropaDotace učebního bloku:
5
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Rozloha, poloha, členitost |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
Informatika 8. ročník Prezentace Dějepis 7. ročník Evropa v době rozvinutého středověku |
Konverzace v anglickém jazyce 8. ročník Londýn Konverzace v anglickém jazyce 8. ročník Filmy, divadlo, knihy Konverzace v anglickém jazyce 8. ročník Domov Konverzace v anglickém jazyce 9. ročník Kultura Výtvarná výchova 8. ročník Dějiny výtvarného umění Dějepis 8. ročník Svět od pol. 17. století a v 18. století Výchova k občanství 8. ročník Právní řád ČR Výchova k občanství 8. ročník Státní správa a samospráva Anglický jazyk 9. ročník Reálie anglicky mluvících zemí Anglický jazyk 8. ročník Londýn Anglický jazyk 8. ročník Životní zkušenosti Anglický jazyk 8. ročník Můj život |
Střední EvropaDotace učebního bloku:
8
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Přírodní poměry a přírodní zdroje
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
Dějepis 8. ročník Svět a Habsburská monarchie v 2. pol. 19. stol. Dějepis 8. ročník Česká společnost v době národního obrození |
Severní EvropaDotace učebního bloku:
8
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Přírodní poměry a přírodní zdroje
|
Západní EvropaDotace učebního bloku:
8
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Přírodní poměry a přírodní zdroje
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
Konverzace v anglickém jazyce 8. ročník Filmy, divadlo, knihy Dějepis 8. ročník Osvícenství a Velká francouzská revoluce Anglický jazyk 9. ročník Reálie anglicky mluvících zemí Anglický jazyk 8. ročník Životní zkušenosti |
Jižní EvropaDotace učebního bloku:
8
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Přírodní poměry a přírodní zdroje
|
Jihovýchodní EvropaDotace učebního bloku:
8
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Přírodní poměry a přírodní zdroje
|
Východní EvropaDotace učebního bloku:
8
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Přírodní poměry a přírodní zdroje
|
RuskoDotace učebního bloku:
5
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Přírodní poměry a přírodní zdroje
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
Informatika 8. ročník Prezentace Informatika 9. ročník Prezentace a zpracování dokumentů |
Dějepis 8. ročník Osvícenství a Velká francouzská revoluce |
Společenské a hospodářské prostředí ve světěDotace učebního bloku:
14
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák: |
Obyvatelstvo
|
Klíčové kompetence
Kompetence k učení
- 9. Aktivně využívá různé zdroje informací, vyhodnotí a obhájí, který z použitých zdrojů je pro danou situaci nejvhodnější. Pro své učení si samostatně zvolí cíle podle vlastních priorit (např. budoucí studium), přijme zodpovědnost za svou volbu.
Kompetence občanské
- 9. Pravidla potřebná pro danou situaci v případě potřeby sám navrhuje, dokáže je vytvářet; ve sporu se dovolává pravidel.