Učební osnovy
4. ročník
Anglický jazyk
Markéta Syllová,
3 týdně, P
Moje koníčky
Očekávané výstupy | Učivo |
žák:
- rozumí jednoduchým krátkým textům z běžného života, zejména pokud má k dispozici vizuální oporu
- vyhledá potřebnou informaci v jednoduchém textu, který se vztahuje k osvojovaným tématům
- napíše krátký text s použitím jednoduchých vět a slovních spojení o sobě, rodině, činnostech a událostech z oblasti svých zájmů a každodenního života
- rozumí slovům a jednoduchým větám, pokud jsou pronášeny pomalu a zřetelně a týkají se osvojovaných témat, zejména pokud má k dispozici vizuální oporu
- rozumí jednoduchému poslechovému textu, pokud je pronášen pomalu a zřetelně a má k dispozici vizuální oporu
- rozumí jednoduchým pokynům a otázkám učitele, které jsou sdělovány pomalu a spečlivou výslovností
- odpovídá na jednoduché otázky týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojených témat a podobné otázky pokládá
- sdělí jednoduchým způsobem základní informace týkající se jeho samotného, jeho rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat
- zapojí se do jednoduchých rozhovorů
|
Slovní zásoba
- slovesa popisující různé schopnosti
- sport
- hudební nástroje
Gramatika
- can, can´t (kladná a záporná věta, otázky, krátké odpovědi)
|
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z |
|
Český jazyk a literatura
4. ročník
komunikační a slohová výchova
|
Přírodověda
4. ročník
rozmanitost přírody
|
Moje oblíbené jídlo a pití
Očekávané výstupy | Učivo |
žák:
- rozumí jednoduchým krátkým textům z běžného života, zejména pokud má k dispozici vizuální oporu
- vyhledá potřebnou informaci v jednoduchém textu, který se vztahuje k osvojovaným tématům
- napíše krátký text s použitím jednoduchých vět a slovních spojení o sobě, rodině, činnostech a událostech z oblasti svých zájmů a každodenního života
- rozumí slovům a jednoduchým větám, pokud jsou pronášeny pomalu a zřetelně a týkají se osvojovaných témat, zejména pokud má k dispozici vizuální oporu
- rozumí jednoduchému poslechovému textu, pokud je pronášen pomalu a zřetelně a má k dispozici vizuální oporu
- rozumí jednoduchým pokynům a otázkám učitele, které jsou sdělovány pomalu a spečlivou výslovností
- odpovídá na jednoduché otázky týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojených témat a podobné otázky pokládá
- sdělí jednoduchým způsobem základní informace týkající se jeho samotného, jeho rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat
- zapojí se do jednoduchých rozhovorů
|
Slovní zásoba
- jídlo a pití
Gramatika
- to like (kladná a záporná věta, otázky, krátké odpovědi)
|
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z |
|
Pracovní činnosti
4. ročník
příprava pokrmů
| |
Činnosti ve volném čase
Očekávané výstupy | Učivo |
žák:
- rozumí jednoduchým krátkým textům z běžného života, zejména pokud má k dispozici vizuální oporu
- vyhledá potřebnou informaci v jednoduchém textu, který se vztahuje k osvojovaným tématům
- napíše krátký text s použitím jednoduchých vět a slovních spojení o sobě, rodině, činnostech a událostech z oblasti svých zájmů a každodenního života
- rozumí slovům a jednoduchým větám, pokud jsou pronášeny pomalu a zřetelně a týkají se osvojovaných témat, zejména pokud má k dispozici vizuální oporu
- rozumí jednoduchému poslechovému textu, pokud je pronášen pomalu a zřetelně a má k dispozici vizuální oporu
- rozumí jednoduchým pokynům a otázkám učitele, které jsou sdělovány pomalu a spečlivou výslovností
- odpovídá na jednoduché otázky týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojených témat a podobné otázky pokládá
- sdělí jednoduchým způsobem základní informace týkající se jeho samotného, jeho rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat
- zapojí se do jednoduchých rozhovorů
|
Slovní zásoba
- koníčky
- materiály ke čtení
- roční období
- počasí
Gramatika
- přítomný čas prostý ( úvod )
|
Moje škola
Očekávané výstupy | Učivo |
žák:
- rozumí jednoduchým krátkým textům z běžného života, zejména pokud má k dispozici vizuální oporu
- vyhledá potřebnou informaci v jednoduchém textu, který se vztahuje k osvojovaným tématům
- napíše krátký text s použitím jednoduchých vět a slovních spojení o sobě, rodině, činnostech a událostech z oblasti svých zájmů a každodenního života
- rozumí slovům a jednoduchým větám, pokud jsou pronášeny pomalu a zřetelně a týkají se osvojovaných témat, zejména pokud má k dispozici vizuální oporu
- rozumí jednoduchému poslechovému textu, pokud je pronášen pomalu a zřetelně a má k dispozici vizuální oporu
- rozumí jednoduchým pokynům a otázkám učitele, které jsou sdělovány pomalu a spečlivou výslovností
- odpovídá na jednoduché otázky týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojených témat a podobné otázky pokládá
- sdělí jednoduchým způsobem základní informace týkající se jeho samotného, jeho rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat
- zapojí se do jednoduchých rozhovorů
|
Slovní zásoba
- školní předměty
- časový rozvrh
- hodiny
Gramatika
- časové předložky
|
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z |
|
Český jazyk a literatura
4. ročník
komunikační a slohová výchova
Výtvarná výchova
4. ročník
Svět, ve kterém žijeme
|
Vlastivěda
5. ročník
místo, kde žijeme
|
Oblečení
Očekávané výstupy | Učivo |
žák:
- rozumí jednoduchým krátkým textům z běžného života, zejména pokud má k dispozici vizuální oporu
- vyhledá potřebnou informaci v jednoduchém textu, který se vztahuje k osvojovaným tématům
- napíše krátký text s použitím jednoduchých vět a slovních spojení o sobě, rodině, činnostech a událostech z oblasti svých zájmů a každodenního života
- rozumí slovům a jednoduchým větám, pokud jsou pronášeny pomalu a zřetelně a týkají se osvojovaných témat, zejména pokud má k dispozici vizuální oporu
- rozumí jednoduchému poslechovému textu, pokud je pronášen pomalu a zřetelně a má k dispozici vizuální oporu
- rozumí jednoduchým pokynům a otázkám učitele, které jsou sdělovány pomalu a spečlivou výslovností
- odpovídá na jednoduché otázky týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojených témat a podobné otázky pokládá
- sdělí jednoduchým způsobem základní informace týkající se jeho samotného, jeho rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat
- zapojí se do jednoduchých rozhovorů
|
Slovní zásoba
- druhy oblečení
Gramatika
vazba I'm wearing
|
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z |
|
Výtvarná výchova
4. ročník
Člověk
| |
Lidé
Očekávané výstupy | Učivo |
žák:
- rozumí jednoduchým krátkým textům z běžného života, zejména pokud má k dispozici vizuální oporu
- vyhledá potřebnou informaci v jednoduchém textu, který se vztahuje k osvojovaným tématům
- napíše krátký text s použitím jednoduchých vět a slovních spojení o sobě, rodině, činnostech a událostech z oblasti svých zájmů a každodenního života
- rozumí slovům a jednoduchým větám, pokud jsou pronášeny pomalu a zřetelně a týkají se osvojovaných témat, zejména pokud má k dispozici vizuální oporu
- rozumí jednoduchému poslechovému textu, pokud je pronášen pomalu a zřetelně a má k dispozici vizuální oporu
- rozumí jednoduchým pokynům a otázkám učitele, které jsou sdělovány pomalu a spečlivou výslovností
- odpovídá na jednoduché otázky týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojených témat a podobné otázky pokládá
- sdělí jednoduchým způsobem základní informace týkající se jeho samotného, jeho rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat
- zapojí se do jednoduchých rozhovorů
- vyplní osobní údaje do formuláře
|
Slovní zásoba
- zaměstnání
- aktivity
Gramatika
- přítomný čas průběhový ( úvod )
|
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z |
| |
Přírodověda
5. ročník
Člověk a jeho zdraví
Vlastivěda
5. ročník
lidé kolem nás
|