Učební osnovy
3. ročník
Anglický jazyk
Markéta Syllová,
3 týdně, P
Úvod do učiva
Očekávané výstupy | Učivo |
žák:
- rozumí jednoduchým pokynům a otázkám učitele,které jsou sdělovány pomalu a s pečlivou výslovností a reaguje na správně na ně reaguje na ně verbálně i neverbálně
|
Slovní zásoba
- základní fráze - pozdravy, pokyny
- barvy
- čísla 1 - 10
- abeceda
Základní výslovnostní návyky
|
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z |
| |
Matematika
3. ročník
Čísla a početní operace do 1 000
|
Moje třída
Očekávané výstupy | Učivo |
žák:
- rozumí jednoduchým pokynům a otázkám učitele,které jsou sdělovány pomalu a s pečlivou výslovností a reaguje na správně na ně reaguje na ně verbálně i neverbálně
- rozumí obsahu jednoduchého krátkého psaného textu, pokud má k dispozici vizuální oporu
|
Slovní zásoba
- číslovky 11 – 20
- předměty ve třídě
Gramatika
- to be (kladná a záporná věta, otázky, krátké odpovědi)
|
Moje rodina
Očekávané výstupy | Učivo |
žák:
- rozumí jednoduchým pokynům a otázkám učitele,které jsou sdělovány pomalu a s pečlivou výslovností a reaguje na správně na ně reaguje na ně verbálně i neverbálně
- rozumí obsahu jednoduchého krátkého psaného textu, pokud má k dispozici vizuální oporu
|
Slovní zásoba
- základní přídavná jména
- místo, kde žiji
- můj pokoj
- hračky, nábytek
Gramatika
- osobní a přivlastňovací zájmena
- číslovky 21 - 100
|
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z |
|
Prvouka
3. ročník
Lidé kolem nás
Výtvarná výchova
3. ročník
Svět, ve kterém žijeme
|
Prvouka
3. ročník
Lidé kolem nás
|
Já a moji přátelé
Očekávané výstupy | Učivo |
žák:
- zopakuje a použije slova a slovní spojení, se kterými se v průběhu výuky setkal
- rozumí obsahu jednoduchého krátkého mluveného textu, který je pronášen pomalu, zřetelně a s pečlivou výslovností, pokud má k dispozici vizuální oporu
- píše slova a krátké věty na základě textové a vizuální předlohy
- přiřadí mluvenou a psanou podobu téhož slova či slovního spojení
|
Slovní zásoba
- části tváře
- tělo
Gramatika
- to have got (kladná a záporná věta, otázky, krátké odpovědi)
|
Můj domácí mazlíček
Očekávané výstupy | Učivo |
žák:
- zopakuje a použije slova a slovní spojení, se kterými se v průběhu výuky setkal
|
Slovní zásoba
- zvířata
|
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z |
|
Český jazyk a literatura
3. ročník
komunikační a slohová výchova
|
Přírodověda
4. ročník
rozmanitost přírody
|