Učební osnovy
3. ročník
Anglický jazyk
Eva Vondrášková,
3 týdně, P
Úvod do učiva
Očekávané výstupy | Učivo |
žák:
- rozumí jednoduchým pokynům a otázkám učitele, které jsou sdělovány pomalu a s pečlivou výslovností, a reaguje na ně verbálně i neverbálně
- zopakuje a použije slova a slovní spojení, se kterými se v průběhu výuky setkal
- přiřadí mluvenou a psanou podobu téhož slova či slovního spojení
|
Slovní zásoba
- základní fráze - pozdravy, pokyny
- barvy
- čísla 1-20
- abeceda
Základní výslovnostní návyky
|
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z |
| |
Matematika
3. ročník
Čísla a početní operace do 1 000
|
Moje třída
Očekávané výstupy | Učivo |
žák:
- rozumí jednoduchým pokynům a otázkám učitele, které jsou sdělovány pomalu a s pečlivou výslovností, a reaguje na ně verbálně i neverbálně
- zopakuje a použije slova a slovní spojení, se kterými se v průběhu výuky setkal
- přiřadí mluvenou a psanou podobu téhož slova či slovního spojení
|
Slovní zásoba
- předměty ve třídě
Gramatika
- to be (základy)
|
Moje rodina
Očekávané výstupy | Učivo |
žák:
- rozumí jednoduchým pokynům a otázkám učitele, které jsou sdělovány pomalu a s pečlivou výslovností, a reaguje na ně verbálně i neverbálně
- rozumí obsahu jednoduchého krátkého psaného textu, pokud má k dispozici vizuální oporu
- přiřadí mluvenou a psanou podobu téhož slova či slovního spojení
|
Slovní zásoba
- členové rodiny
- základní přídavná jména
Gramatika
- to have got
|
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z |
|
Prvouka
3. ročník
Lidé kolem nás
Výtvarná výchova
3. ročník
Svět, ve kterém žijeme
|
Prvouka
3. ročník
Lidé kolem nás
|
Můj svět
Očekávané výstupy | Učivo |
žák:
- rozumí jednoduchým pokynům a otázkám učitele, které jsou sdělovány pomalu a s pečlivou výslovností, a reaguje na ně verbálně i neverbálně
- rozumí obsahu jednoduchého krátkého psaného textu, pokud má k dispozici vizuální oporu
- rozumí obsahu jednoduchého krátkého mluveného textu, který je pronášen pomalu, zřetelně a s pečlivou výslovností, pokud má k dispozici vizuální oporu
- píše slova a krátké věty na základě textové a vizuální předlohy
|
Slovní zásoba
- hračky
Gramatika
- to have got
|
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z |
|
Výtvarná výchova
3. ročník
Svět, ve kterém žijeme
| |
Lidské tělo
Očekávané výstupy | Učivo |
žák:
- rozumí jednoduchým pokynům a otázkám učitele, které jsou sdělovány pomalu a s pečlivou výslovností, a reaguje na ně verbálně i neverbálně
- rozumí obsahu jednoduchého krátkého psaného textu, pokud má k dispozici vizuální oporu
- zopakuje a použije slova a slovní spojení, se kterými se v průběhu výuky setkal
- rozumí obsahu jednoduchého krátkého mluveného textu, který je pronášen pomalu, zřetelně a s pečlivou výslovností, pokud má k dispozici vizuální oporu
- přiřadí mluvenou a psanou podobu téhož slova či slovního spojení
|
Slovní zásoba
- části lidského těla
Gramatika
- to have got
|
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z |
|
Prvouka
3. ročník
Člověk a jeho zdraví
Výtvarná výchova
3. ročník
Člověk
| |
Jídlo
Očekávané výstupy | Učivo |
žák:
- rozumí jednoduchým pokynům a otázkám učitele, které jsou sdělovány pomalu a s pečlivou výslovností, a reaguje na ně verbálně i neverbálně
- rozumí obsahu jednoduchého krátkého psaného textu, pokud má k dispozici vizuální oporu
- zopakuje a použije slova a slovní spojení, se kterými se v průběhu výuky setkal
- rozumí obsahu jednoduchého krátkého mluveného textu, který je pronášen pomalu, zřetelně a s pečlivou výslovností, pokud má k dispozici vizuální oporu
- přiřadí mluvenou a psanou podobu téhož slova či slovního spojení
|
Slovní zásoba
- jídlo a pití
Gramatika
- fráze I like, I don't like
|
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z |
|
Prvouka
3. ročník
Člověk a jeho zdraví
Praktické činnosti
3. ročník
příprava pokrmů
| |