Hodina přírodovědy pro dospělé ve 4.A

Rodiče mých žáků velmi ochotně spolupracují a o výuku se zajímají. Na třídních schůzkách často mluvíme o tom, jak se učíme a tak se mi zdálo zajímavé nabídnout jim hodinu pro dospělé.
Na hodinu se přihlásilo sedmnáct dospělých, přišlo jich patnáct, což jsem považovala za úspěch. Mým cílem bylo vytvořit rodičům bezpečné prostředí, získat je pro téma hodiny a pokusit se, aby si odnesli nové informace o kofeinu. Na konec hodiny rodiče vyrobili plakát dětem na ?probírané? téma. A jak se rodičům ve škole líbilo?

1. Jak jste se cítil/a na začátku a jak na konci hodiny?
? Zpočátku strach, ne v tom, o co půjde, ale s kým budu ve skupince. Dopadlo to dobře.
? Začátek - nejistota, konec ? získání dostatku informací, i překvapivých.
? Začátek ? očekávání, konec ? pobaveně, dobře.
? Nejistě, překvapeně.
? Dobře, pohodové odpoledne.
? Nevěděla jsem, co mě čeká. Moc se mi sem nechtělo. Na konci ? celkem příjemně strávený čas.
? Na začátku nervózně, pak pohoda.
? V pohodě.
? Byla jsem zvědavá, co se dozvím.
? Stále stejně.
? Dobře.
? Začátek: Nervozita, co se po mně bude chtít. Konec: Uvolnění, docela fajn debata.
? V pohodě.
? Stejně dobře.
2. Jak jste se cítil/a v roli žáka?
? Nemám s tím problém.
? Zpočátku nejistě, co se bude dít.
? Špatně.
? Příjemně.
? Dobře, protože mě nikdo nezkoušel.
? Docela dobře, uvolněně, žádný stres.
? Zpočátku podivně.
? Dobře.
? Nedá se říci, že bych se cítila jako žák.
? Docela dobře.
? V roli žáka jsem často, nevadí mi.
? Stejně jako každý jiný den ve škole.
? Dobře. Nepřišlo mi že se učím.

3. Jak se vám pracovalo ve skupině?
? Ve skupině se mi pracovalo dobře.
? Práce ve skupině byla příjemná, bez strachu.
? Dobře.
? Super! Člověk zjistí nápady a názory druhého.
? Dobře. Je to zábavnější a účinnější.
? Dobře.
? Dobře, byla to legrace.
? Pohoda.
? Dobře.
? Dobře, ale celá třída byla lepší.
? Nijak, je mi jedno, zda jsem ve skupině nebo ne.
? Dobře, jen možná trochu váhavost účastníků.
? Jako v pohádce.
? Dobře. Víc hlav víc ví.

4. Kolik informací si odnesete domů?
? Nic extra významného.
? Myslím si, že dostatek.
? Dost nových informací o kofeinu.
? Přiměřeně.
? Zajímavé poznatky.
? Spoustu nových informací.
? Více.
? Mnoho.
? Určitě jsem se dozvěděla mnohem více než jsem věděla, některé byly i překvapivé.
? Spoustu.
? Možná více než informace si odnesu otázky: kde je kofein obsažen ? ne v produktech potrav. průmyslu, jen v kávovníku?
? Docela dost.

5. Měli jste pocit úspěšného žáka? Proč?
? Nemám pocit, že bych byla úspěšný žák, asi mi na tom dnes spíš nezáleží.
? Napůl ? počáteční nejistota.
? Ne.
? Celkem ano, snažil jsem se být přínosem.
? Ano, informace o kofeinu z internetu znám.
? Celkem ano, můžu říct, co vím a nemusím se stydět, že něco nevím.
? Asi ano, proč nevím.
? Jsem obohacena o neznalost. (o kofeinu)
? Ano. Každý něco řekl, každý se mohl projevit. Pracovat byla radost.
? Ani ne, protože jsem se tak necítil nikdy.
? Ano, protože jsem globálně informace o kofeinu věděla.
? Ano, mohla jsem ségře vytvořit plakát o tom, co ji bude zajímat.
? Ne, nepotřebuji to.
? Ano, protože se neznámkovalo.
6. Pokud by byla další hodina, přijdete na ni?
? Všichni ano.

Fotogalerie

Rozdělení do skupinRozdělení do skupinZrnková kávaSkupina je celáPřemýšlení nad kofeinemMaminčina myšlenková mapaVýroba plakátu pro dětiPozdrav rodičů dětem


 

X

Přihlášení uživatele



Používejte stejné přihlašovací údaje
jako ke svému účtu na školním počítači